Inte den sortens natt..

..när man vaknar yrvaken tidigt på morgonen och är lika pigg på att gå upp som att stanna kvar.
Man minns halva innehållet i drömmen men vill veta mer. Man somnar om en stund och hoppas att få drömma samma igen, men vaknar en halvtimme senare och har glömt bort det mesta av det hela. 

Alltså, inte en sån sömn, kanske mer en ingen-sömn-alls-natt.

Eller ok, två timmar knåpade jag ihop efter frukosten..och det är ju bättre än inget.
Sen pluggade jag gärnet och skrev en veckas arbete, och jäklar vad jag skrev. 
Åhgud, så mycket jag skrev.

Utan någon som helst aning om klockan gav vi oss sen ut för att möta Annie och hennes lilltjorv, vi gick till centrum och bläddrade bland kläder i butikerna men handlade ingenting annat än det matbutiken erbjöd.

På lekparken busade grabbarna med andra busungar resten utav kvällen, sen gick solen ner och alla gick vi hem.

/Tröttmössan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0