Hallåj solsken

Det bjöds på härligt väder i en likasinnad trädgård idag. Med grillen igång och skvalp från poolen
var hela dagen bara bäst. Lillprinsen passade på att rensa smultronställena och visa upp sina grimaser när han 
smakade årets vinbär. Mumsigt.
 
Vi andra rensade ur en gran med dess rötter från en annan rabatt. Förra året var det en väldans stor gran, men den var väl nedklippt innan vi började röja bort stammen som tur var.
 
Återigen- En trädgård mina vänner, en trädgård.. i need it!

Just nu håller jag på att städa ur skafferiet och snabbbakar lite bröd med hjälp av en brödmix. Och när det är klart ska jag mumsa i mig nybakat Grekiskt lantbröd med några skivor ost och ett stort glas O´boy

Här är granen förresten (som den såg ut från början):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0