Go´kväll!

Kom nyss hem från Ikea och har handlat hem en hel del billiga bra-att-ha-saker, typ glasburkar, nya täcken, diskborstar, en pall att stå på till badrummet för ett par små-fötter och en bastant jäkel till taklampa i vardagsrummet. Formidabel rea som det så fint heter!

Det känns bra med torrvaror i glasburkar..
Glasburkar förebygg skadedjur

Annars har vi mest bara slappat, eller jag har slappat. Grabbarna har hängt i lekparken flera gånger medans jag har plockat och städat lite sådär allmänt.

Nu blir det ett avsnitt med Dr Drew och hans för tillfället nyktra besökare.
Sen blir det säng. Omedelbums, för imorgon ska jag upp tidigt, så jag blir klar med skafferiet nångång.

Blir det fint väder så hoppas jag även att stranden inte är fullsatt, vi vill bada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0