Vinter os- här kommer jag

Om det fanns en tävling i barnvagnsrace så skulle jag vinna. Det är ont om plogbilar ute och snön samlas på trottoaren, så man får verkligen ta i från tårna för att komma fram. Mina svivelhjul måste räknas som handikapp.  

Härifrån till väsby tog jag mig, t.o.m tåget passade tiden och fort gick det. Så fort att jag fick vänta 20 min vid målet för att möta upp Annie och hennes lillskrutt.
-Mot centrum.

Efter lite läsk och pizza for vi ut i snön med pulkan (som hon lyckats få med sig), sen kom Dannie med lillskrutt 2..

Vi åkte hem efter lite kaffe med Mariekex.
Åter på banan i snön igen.. med skor som fick mig att bli påmind om bambi på hal is.

Nu är vi hemma. Jag undrar hur många där ute som har vinterkräksjukan, jag vet inte hur många kräcklor jag har sett idag, på tåget, perrongen och i hissar.
Gissa om jag känner mig lortig?

Trevlig dag iaf...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0