Morr


Jag har tvättat och tvätten tycks aldrig bli torr trots 1 och en halv timme i tumlarn, fick ett tips ifrån grannen om att centrifugera i den andra maskinen då den ena är trasig och inte ordnar det själv..( en reparatör? tack) 
Nästa gång får förhoppningsvis tvätten torka ordentligt.
Och jag som bara trodde det var tumlaren som var urusel och trixade med luddfiltret.
Nåja, så småningom blir tvätten torr här hemma också.

Killarna badar, jag ska slänga mig i soffan (nu ska jag ta det lugnt)...och skriva en önskelista till min sambo.
För om några dagar (2 faktiskt) fyller jag år, och jag har faktiskt önskat mig en hel del presanger..
Helst av allt vill jag bli jätterik (ja visst, en trisslott med 3 miljoner skulle inte sitta fel).
Men eftersom jag tänkte köpa en vit bänk, så kommer jag behöva köpa nytt till hela vardagsrummet då det mesta går i svart.
Är kanske en dålig idé..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0