Dessa enkäter..

Från vårdcentraler, BB..förlossningen. försäkringskassan (var det alla?!).

Ok, 1 eller 2 kan jag väl vara snäll och fylla i, men sen räcker det. När jag inte haft någon lust att fylla i så har det dimpat ner en påminnelse i brevlådan- med ännu en ny opinionsundersökning.
Dom vet alltså vem jag är.

Nåja, jag har hört att som året börjar kommer det förmodligen att löpa på så jag får be dom snällt att sluta skicka ut, så har även jag börjat året rätt.

Dammsugarn har fint planat runt här hemma, med en liten kille på jakt efter munstycket. Kul att han har börjat hjälpa till. Smulor från frukosten åker dock in i annat munstycke (han hittar ju allt).

Nä, en dusch på det här och jag är redo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0