Dagens prov gick bra..

Dagen D, provet som jag inte sett fram emot. Etik och Livsfrågor är egentligen ganska simpelt, det mesta förklarar sig självt om man har sunt förnuft.
Men man vet aldrig vad man kan vänta sig på ett prov..

Vilken tur att farmor kunde komma och umgås med lillvåfflan, han hade tyckt att det var jättetrist att sitta brevid mig i skolan- det skulle inte vara den bästa idén.

När jag hade gjort provet var jag nöjd, det gick bra. Får se vad resultatet blir, jag är iaf värd ett MVG eller VG i hela kursen.
Nöjd!

Lillskrutten och jag har precis badat och nu tar vi det bara lugnt, äter lite majs och kex och väntar på pappan..sen blir det lite kvällsmys och därefter natta barn.
Jag hoppas jag somnar tidigt idag, har somnat runt 04.00 varje dag och gått upp runt 07.00 (det var det här med pluggande också).

Imorgon blir det bl.a besök på bvc...


Kommentarer
Postat av: gull

sweet..shysst blogg. Testar kommentarsfunktionen jag me.

2011-01-12 @ 22:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0