Åh va skönt.

Hela dagen har jag väntat på resultatet från provet, så jag inte behöver tänka på nåt omprov. Jag fick det jag satsade på, nämligen VG. Så nu återstår att se vad det blir i hela kursen, antingen det eller högre och jag känner mig ganska tillfreds med det.

Hela veckan har jag önskat julen ut, och börjat lite smått..men har inte kommit riktigt ända fram. Vågar inte ta ner julgardinerna, då blir det tomt. Jag har nämligen bara köpt julgardiner till nya lägenheten. Oops!

Men imorgon, då ska allt bort. Idag är det liksom tjugondedag jul..

På min födelsedag ska jag visserligen träffa min mormor och morfar, dom har jag inte träffat nåt under julen så jag ska få både julisar och presanger- nåja, lite julkänsla får väl stanna kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0