Snyggt namn får suktas

Att fira min namnsdag.
Inget jag sysslar med egentligen.
Men om man har en sånhär glass i frysen kan man ju göra det.
Vadå, jag har ju namnsdag!



Det är som så att jag inte är nåt vidare på att leva sunt, inte alls. Beroende på vad sunt betyder för mig. Och det betyder ju bara att jag skulle börja träna och äta lite bättre, och det gör jag ju- den här innehåller ju exempelvis jordgubbar. Mycket bra.

Fast å andra sidan så rör jag på mig väldans flitigt. Det är ju sunt!


Kommentarer
Postat av: Meekatt

Jag börjar inse att jag är den enda i hela världen som ännu inte smakat Ben & Jerry-glassen! Skärpning! IMORGON ska jag minsann ta tag i detta. Vem vet, jag kanske överger mina Semlor! :)



Namnsdagar ska firas! ALLT som man kan fira - ska man fira!

2011-02-17 @ 23:22:58
URL: http://www.meekatt.com
Postat av: Rebecca

mmmm.. glass.... dela med dig :P lagt till dig på blogglovin, hoppas du gör detsamma! :)

2011-02-18 @ 18:57:06
URL: http://beccastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0