Om egentligen bara lite gnäll..

Nä, inget paket.
Men jag har ingen lust att få hem det heller, det blir bara jobbigt, det är svinkallt ute och den kommer säkert gå sönder just när jag ramlar på någon isfläck.
Så imorgon när det är lite mera tur i luften kanske jag får ett sms om att jag är välkommen ner till kiosken för att tömma lite i deras paketlager. Eller så kan man hoppas att min taktik i detta fall funkar, det brukar bli soligt när man hoppas på regn och vice versa.


Mannen är hemma idag, rena rama lyxen.. natten var ganska varm och inte så rolig.
Stackars lillnuff.
Tacka alvedon..just nu ligger han här brevid mig och snarkar som sjutton. Yrvädret :love: !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0