När jag behöver dig som mest..




Jag hade inte planerat att bli sjuk just idag..(det slutade jag med i högstadiet).
Men jag vaknar efter något jag vill kalla hej-här-vaknar-vi-varje-timme-och-känner-hur-jävla-svettig-man-är-natt!..och mår pyton!

Det här med att vara sjuk och ta hand om barn samtidigt är inte alla gånger lätt, iaf inte när man ligger ner och anstränger sig för att inte lägga en spya på golvet.

Då kan man ju undra hur jag tog mig igenom den här dagen, med en liten Mr Gnällspik klängandes runt benen som undrade varför jag inte sprang runt här som jag brukar..
Jag vet faktiskt inte hur jag lyckades.


Men en sak har jag lärt mig:
Man får absolut inte vara sjuk när man har en sambo som jobbar 15 timmar om dagen.

Och en sak är jag säker på:
Den stående disken, smuliga golvet, leksaker, kvarlämnade kaffekoppar och allt annat som hör till vardagssysslorna får en viss Mr J ta hand om. Skönt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0