Känslostormar

Tror ni det har blivit mycket gjort nu idag när jag har varit ensam?
Nej det var precis så att ingenting blev gjort.

Men det var så skönt att bara vara.. så jag sket i allt.
Fullkomligt.

Det finns väl ingen som kan tro att jag skulle kunna bära ut alla möbler från sovrummet för att kunna snurra och vända den jättetunga sängstommen med innehåll, alldeles ensam?
Jag skulle nog klara det när jag tänker efter, fast när jag låg där i badet kändes det omöjligt.

Nu sitter jag och äter, jag var så sugen på salt och eftersom jag redan ätit upp alla chipsen så blev det en konstig och inte så jättegod blandning med macaroner och olika kryddor, ska jag erkänna. Nästan så att jag lämnar tallriken sådär.

Det viktigaste jag skulle göra idag var ju att sortera kläder, men jag kom på att det faktiskt redan är gjort. Jag har en låda med kläder som jag aldrig använder. Bra!

Nu har magen känslostormar..

Kärlek till er.. god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0