En stor luftboll kanske

Vad kan man behöva för att kunna ta sig ut i det här fina vädret.
Jag har egentligen ingenting emot snön, det blåser ju bara väldigt kraftigt.

Det är så onödigt att ramla omkull, så man kanske får hålla sig inomhus idag också. Tills det upphör.

Hur kunde jag ha vårkänslor i februari?
Alla vet ju att det är den kallaste månaden på hela året. Men jag kan inte ha varit den enda som hoppades, bara hoppades, på att sommaren skulle komma lite tidigare iår.

Naturen gör ju lite som den vill och kan, och månaderna verkar sakta men säkert vilja vända på årstiderna...
så man vet ju aldrig.

Nä, men jag skulle behöva komma ut. Man måste ju komma fram fortare om man har en såndär luftboll.

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

sv.varsego att köpa lovar den är billig oxå..läkaren sa nämligen att hela halsen kanske ska opereras bort så jag antar min är värst ;)

ne ok överdrev kanske liiiite :)

hur är det med din hals? =)

2011-02-11 @ 18:37:34
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0