Det vore lite trist annars..

Kan det vara så att min mini-pc kommer imorgon?
Jag tror att den gör det, jag skulle bli så hemskt glad om den gjorde det.

Eftersom mannen måste ha med sig legitimationen så blev jag lite besviken, inte orkar jag vänta en hel dag till bara för att få ut min data när den äntligen kommer. Tur att han har ett pass som jag tänker ta med mig och hämta ut den med. Snällt av mig :)

Nä nu ska vi se om det händer nåt roligt inne i BB-huset!

För övrigt så kom jag på att jag egentligen vet att kroppen bara tar upp det den behöver, och gör sig av med överskottet...men vissa ämnen är farligt att få i överflöd.
Men jag hittar inget vettigt om huruvida kroppen anpassar sig eller inte. Men det gör den ju nästan med allt så det går ju att fundera på.

Sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0