Nåja!

Imorse bestämde vi oss för att gå en långpromenad. Och det gjorde vi, vi gick..och gick. Min son höll mig i handen hela vägen ner till centrum. Otroligt.. en fyrtio minuter tror jag vi gick :).

Vi hittade Totte-filmerna på Dvd och en Bamse-film, så när vi kom hem skulle vi mysa framför en filmsnutt och äta en smaskig lunch. Och det gjorde vi.

På vägen hem gick vi genom samma lilla dunge som på ditvägen, vi upptäcker en underlig stubbe som såg ut som ett hjärta.. en bild får ni dessvärre inte se. För i samma ögonblick snubblar jag och mobilen flyger ner med skärmen nedåt mot stenunderlag. 

Så tja, den sprack visst..klantigt!
Det är ingen vidare vacker syn direkt, ser ut som ett skottskadat fönster ungefär. Ni ska få se, jag ska bara hitta sladden till kameran..den har gömt sig. Precis som min mer försiktiga sida.

/Jag ska laga dig käre telefon, det ska vi ordna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0