Givetvis går även jag på toaletten

Är det på riktigt så att det finns flummiga människor som tror sig känna en person via dennes texter, statusar eller bilder på nätet?
Ja naturligtvis finns det det.

Fast alltså.. ni som tror att jag sällan borstar tänderna, byter blöjor, tar in post, storstädar, går långpromenader eller bara ligger och drömmer -bara för att jag inte skriver om det.
Ni har ju totalt missat att jag omöjligt kan skriva om allt jag gör på dagarna.

Och allt annat skoj vi hittar på som inte tar plats i bloggen, all denna kärlek i luften vi andas in och hur underbart det är osv..det är liksom inget jag känner är jätteintressant för andra, som läser min blogg varje dag.
Det skulle bli så himla puttinuttigt, tjatigt och överflödigt för er.

Och..
Fraser som "jag vaknade, sen åt jag sen diskade jag och sen lekte jag lite med mitt barn, sen gick vi ut. Sen och sen och sen "..det undviker jag helst.

Så nu kliver jag faktiskt ur min försvarsställning här i soffan och går in till sängen istället, det betyder att jag ska sova och kanske drömma någonting urläckert. Först ska jag in och pussa en liten kille på pannan..

Vem vet, jag kanske borstar tänderna nånstans där imellan..
Eventuellt hinner jag klä av mig kläderna jag har på mig också.
I vilken ordning allt kommer att ske vet jag däremot ingenting om.

God natt då..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0